Meillä Hierontaklinikka-Kotkassa on panostettu siihen että hierontamme on suunniteltu edistämään kokonaisvaltaista hyvinvointiasi. Kokeneet hierojamme varmistavat, että saat juuri sinun tarpeisiisi sopivan hoidon sinun kehoasi kuunnellen.

Klassinen hieronta on tehokas tapa lievittää lihasjännitystä ja parantaa liikkuvuutta muutaman kerran tai vaikkapa säännöllisesti. Käyttämällä erilaisia tekniikoita, voimme räätälöidä hoidon juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi.

Hieronta auttaa myös stressinhallinnassa ja edistää yleistä hyvinvointia ja juuri siksi säännöllinen hierojalla käynti auttaa monenlaisiin vaivoihin rentouttamalla.

Urheiluhierontaa suosittelemme henkilöille jotka harrastavat jotain tavanomaisesta rankempaa liikuntamuotoa tai joutuvat työssään käyttämään enemmän lihasmassaa joten syvempien lishasten hieronta on silloin tarpeellinen.

Klassinen tai urheiluhieronta

• Räätälöidyt hoidot
  • Kokeneet terapeutit
  • Monipuolinen lähestymistapa

On innovatiivinen menetelmä, joka käyttää alipainetta edistääkseen kudosten uusiutumista ja vähentääkseen turvotusta. Tämä hoito sopii erinomaisesti mm. polvileikkausten ym.leikkaus potilaiden kivun-ja turvotuksen hoitoon sekä arpikudoksen hoitoon. Myös urheiluvammojen ennaltaehkäisyyn ja hoitoon sekä kroonisen kivun lievittämiseen.

• Edistää kudosten uusiutumista
  • Vähentää turvotusta
  • Sopii urheiluvammoihin

Ennen ja jälkeen

Polven tekonivelleikkauksen jälkeinen turvotus. 30 min LymphaTouch-hoito.

Leikkausten jäkeiset kivun-ja turvotuksen hoidot näkyvät jopa yhden käyntikerran jälkeen. Turvotushoidon jälkeen voidaan keskittyä itse leikkaushaavan hoitoon saaden lähes huomaamaton arpi.

Alipaine tekee käsittelystä tehokasta

LymphaTouch on tehokas työkalu pehmytkudosten mobilisointiin ja faskiarakenteiden avaamiseen. Alipaineen kautta LymphaTouch tuo manuaaliseen hoitoon kolmannen ulottuvuuden, nostamisen, laajentaen terapeuttisia vaihtoehtoja.

Dekompressiovaikutus yhdistettynä LymphaTouchin mekaaniseen värähtelyominaisuuteen auttaa rentouttamaan faskiarakenteita ja avaamaan triggerpisteitä, mikä parantaa yleistä hoitokokemusta.

LymphaTouch on erityisen hyödyllinen pitkäaikaisten tuki- ja liikuntaelinsairauksien, kuten plantaarifaskiitin, tenniskyynärpään ja jäätyneen olkapään hoidossa.

LymphaTouch sopii hyvin myös lihashuolto- ja hierontahoitoihin. LymphaTouch pystyy tuottamaan jopa 400 mHg:n alipaineen jonka avulla kudokseen voidaan saada myös intensiivinen mobilisointivaikutus.

Käsittele arpia alipaineen avulla

LymphaTouch®-laitteessa olevan alipaineen ja mekaanisen värinän avulla voidaan pehmentää tehokkaasti fibroottisen sekä arpikudoksen kudoskiinnikkeitä, ja näin parantaa kudoksen elastisuutta, joustavuutta ja nivelten liikelaajuutta.

LymphaTouch®-hoito edistää hoidettavan alueen hapettamista ja imunestekiertoa, millä voidaan edistää haavan parantumista ja ennaltaehkäistä kiinnikkeiden muodostumista. Laitehoito voidaan aloittaa jo leikkauspäivänä. LymphaTouch® tarjoaa tehokkaan ja miellyttävän hoitotavan käsitellä niin tuoreita kuin vanhempia arpiakin.

Alipaineesta apua kivun hoitoon

LymphaTouch-hoitoa käytetään monipuolisesti kivun hoidossa. Laitehoidolla voidaan tehokkaasti vähentää turvotusta ja lisätä aineenvaihduntaa hoidetulla alueella, joka puolestaan toimii kivun lievittäjänä. Alipainehoitoa voidaan käyttää muun muassa akuuteissa ja kroonisissa vammoissa sekä kipuoireyhtymissä

LymphaTouch-hoito sopii myös herkille ja kivuliaille asiakkaille. Alipaineen muodostama noste kudokseen koetaan miellyttävänä käsittelytapana.