Hieronta

On tehokas tapa lievittää lihasjännitystä ja parantaa liikkuvuutta. Käyttämällä erilaisia tekniikoita, voimme räätälöidä hoidon juuri sinun tarpeisiisi sopivaksi. Hieronta auttaa myös stressinhallinnassa ja edistää yleistä hyvinvointia.

Hierontamme on suunniteltu edistämään kokonaisvaltaista hyvinvointiasi. Kokeneet hierojamme varmistavat, että saat juuri sinun tarpeisiisi sopivan hoidon.

• Räätälöidyt hoidot
  • Kokeneet terapeutit
  • Monipuolinen lähestymistapa

6DAction alipainehoito

On innovatiivinen menetelmä, joka käyttää alipainetta edistääkseen kudosten uusiutumista ja vähentääkseen turvotusta. Tämä hoito sopii erinomaisesti mm.polvileikkau ym.leikkaus potilaiden hoitoon sekä arpikudoksen hoitoon. Myös urheiluvammojen ennaltaehkäisyyn ja hoitoon sekä kroonisen kivun lievittämiseen.

6DAction alipainehoidolla on näyttöä kudosten uusiutumisen edistämisestä ja turvotuksen vähentämisestä. Se on turvallinen ja tehokas tapa hoitaa erilaisia vaivoja.

• Edistää kudosten uusiutumista
  • Vähentää turvotusta
  • Sopii urheiluvammoihin

Teippaus

On tehokas keino tukea ja stabiloida lihaksia ja nivelten toimintaa ilman, että se rajoittaa liikkuvuuttasi. Teippausta voidaan käyttää monenlaisten vaivojen, kuten nivelkipujen, lihasvammojen ja asentovirheiden hoitamiseen.

Teippauksella on välitön vaikutus kivun lievittämisessä ja lihasten sekä nivelten tukemisessa. Sen avulla voimme ehkäistä vammoja ja nopeuttaa toipumista.

• Tuki ja stabilointi
  • Ei rajoita liikkuvuutta